Create a Report
Please provide report title
Please provide location
Please provide details
Get alerts and updates for your case! Your contact information is not shown on the website.
This information is not shown on the website. We can notify you of updates, and may contact you for more information to help resolve or follow up on your issue.
Please provide email or phone
Please provide email or phone

We do not show your email or contact info

Please accept our Terms & Conditions
Add photos or video
We recommend photos and videos to help explain your report
Use camera
Select from library
Email or SMS copy of report
Enter below to get emailed a copy of your report, or sms a link to your report
Please provide email or phone
Please provide email or phone
Please accept our Terms & Conditions
Thank you for your report!
IMPORTANT - YOUR REPORT IS QUEUED - IT MAY TAKE UP TO 12 HOURS FOR YOUR REPORT TO SHOW ON OUR HOME PAGE (IF NOT OPTED AS PRIVATE)
Visit our learn pages for more helpful information or, email us: support@safelyhq.com
Goodbye! and best wishes in your recovery
Report by
Please provide location
Please provide location
Please provide report title
Please provide details
Please accept our Terms & Conditions
Get alerts and updates for your case! Your contact information is not shown on the website.

This information is not shown on the website. We can notify you of updates, and may contact you for more information to help resolve or follow up on your issue.

or
Please provide email or phone
Thank you for your report!

IMPORTANT - YOUR REPORT IS QUEUED - IT MAY TAKE UP TO 12 HOURS FOR YOUR REPORT TO SHOW ON OUR HOME PAGE (IF NOT OPTED AS PRIVATE)

If your report is poison related call 1-800-222-1222 for a free consultation with a live medical poisoning expert

Visit our learn pages for more helpful information or, email us: support@safelyhq.com

Goodbye! and best wishes in your recovery

Blackcass.com Chainsaw scam, Richmond, Indiana, USA

February 15, 2021 11:56 PM

Richmond, 47374 Indiana, United States

I ordered the chainsaw from the online seller, BlackCass. Well I've got just the chain, nothing else. Scam, fraud or whatever, is very upsetting

Reported By SafelyHQ.com User

Related Reports

February 23, 2021 4:36 PM

“Saw advertisement on facebook. Ordered 3 battery powered wood cutters. Received 3 chains. Tried to get address as to where to return items but no luck. Called phone number I found and it was advertising other items and never got to speak to a person. Tries for the 4th time to call and was told... See Morethat this number can't be reached from my area. Want my refund. What do I do? See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 25, 2021 1:04 AM

“i thought the woodcutter got lost in the mail so i ordered another one and they sent me another chain .the ad shows a kit with the woodcutter battery chain and charger. it even said if i need parts go to home depot.i have been waiting since dec 5th.i want to sue them that is bull what they are doin... See Moreg See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 26, 2021 4:41 PM

“Ordered a battery operated pruner & was sent a piece of chain with 2 cloth handles, worthless. Want my money back for false advertisement!!! See Less
Reported By SafelyHQ.com User
Covid-19 Vaccine Experience Notifications

February 27, 2021 1:09 PM

“I saw a battery powered chain saw on fb, and ordered one. When it came it was a chain with two orange handles. I repeatedly e-mailed the company, and they tried to sell me a chain saw. I especially reviewed the ad and it does say "battery Powered" chain saw. The ad is deceiving and I want my mon... See Moreey back. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 28, 2021 4:02 PM

“Order was sent but just a chain. This is misleading to alot of people who they are ripping off. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 27, 2021 2:19 PM

“my experience was wonderful they had every thing on Schudule. They had Buggies to pick you up.and take you back to your car.it was over 500ppl there. It was a huge crowd however I was in and out with in 25 minutes .Every thing was operating smoothly. Va State Fair
Get your Shot! See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 25, 2021 12:00 PM

“An employee at McDonald's located on Cambie Rd in Richmond recently tested positive for Covid-19.

Source: bc.ctvnews.ca See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Covid-19 OSHA Complaint, Bizport LTD, 9 North 3rd Street, RICHMOND, VA, 23219, USA

Bizport LTD, 9 North 3rd Street, RICHMOND, VA, 23219, USA

February 24, 2021 12:00 PM

“The employer is not implementing precautions to protect employees from contracting and spreading the Coronavirus (COVID-19) in the workplace: a) The wearing of face masks/covering is not enforced. b) Social distancing is not being enforced. c) Employees were not notified of a COVID-19 positive case... See Morein the workplace. d) After an employee tested positive for COVID-19, the facility was not cleaned and disinfected.

Alleged Hazards: 4, Employees Exposed: 15
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2021-01-20
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Covid-19 OSHA Complaint, AARP Senior Employment Services, 1806 Chantilly Street, RICHMOND, VA, 23230, USA

AARP Senior Employment Services, 1806 Chantilly Street, RICHMOND, VA, 23230, USA

February 24, 2021 12:00 PM

“The employer is not implementing precautions to protect employees from contracting and spreading the Coronavirus (COVID-19) in the workplace: a) Administrative and work practice controls are not in place to allow for adequate social distancing within the office. b) Adequate administrative and work p... See Moreractice controls were not in place to prescreen or survey employees prior to the commencement of work. c) Common and shared workspaces were not cleaned and disinfected in accordance with the Virginia Department of Labor's Emergency Temporary Standard §16VAC25-220. d) The wearing of face masks/covering is not enforced.

Alleged Hazards: 4, Employees Exposed: 1
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2021-01-14
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

An Employee test positive for Covid-19, GRTC Transit System, 301 E Belt Blvd, Richmond, VA 23224, United States

GRTC Transit System, 301 E Belt Blvd, Richmond, VA 23224, United States

February 21, 2021 12:00 PM

“An employee at GRTC Transit System located on E Belt Blvd in Richmond recently tested positive for Covid-19.

Source: nbc12.com See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Recent Interesting Reports

February 22, 2021 11:20 PM

“I order the 2020 GTA-26 Battery powered wood cutter which they advertise at a price of $29.99. What arrived in the mail was a chain with two cloth handle, which I didn't order. They refuse to refund me or give me a return address. This is what i got in response to my request for a refund.

Pony... See MoreGreen (shenlantiaodong)
2021年2月22日 GMT+817:59
Dear customer,
Sorry to hear that you did not satisfy with the item you received.
If you would like to get the chainsaw, we may offer a discount for you to get the one you actually need.
We can make an exception for you with a surcharge $60, and you will get the chainsaw which costs $89.99. It's equivalent to you buying the chain for free. The chain you received before can be used as a simple tool as a free gift from us."

They are a complete scam
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 6, 2021 5:43 PM

“I have read the other reports and totally agree this is a scam. I thought I purchased the Stihl battery cutter shown with a hand saw in the bubble. It said $29.99 so that's what I sent. The orange handled saw arrived but not the cutter. I emailed the company and they said that was what I bought. I h... See Moread to click the cutter box it showed $89.99. I really liked what was advertised so I paid it. (The hand saw definitely wasn't worth $29.99 and I thought it was a gift for getting the cutter) When the cutter arrived, it was a cheap black handsaw. Came in a cardboard box not a nice carrying case. It had a small slip on guard but not the guard and shield as advertised. There was no chain saw oil. They both had charger base and battery. I emailed them back saying this was fraud. Jennifer from the company emailed back and said she was sorry about my being disappointed. I was not to send the product back. I was to send a picture of what I got, tracking number and SKU from box. I took these pictures and sent a picture of what I was promised. There was no SKU # on box. She emailed me back and said I should not return it because it could get lost going to Hong Kong and without the product there would not be a refund. She said it probably wouldn't pass customs. I should give it as a gift and person will really like it! I wrote to the Better Business Bureau and hope to find out next step. Her comments make me fearful to return. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Pfizer Covid 19 vaccine, Alamodome, Montana Street, San Antonio, TX, USA

Alamodome, Montana Street, San Antonio, TX, USA

February 5, 2021 8:50 PM

“I received my first vaccine at Alamodome on January 20 and will get second vaccine February 10. The Alamodome was very organized and the people who worked there very professional. I had no reactions to first shot which was Pfizer See Less
Reported By SafelyHQ.com User
Covid-19 Vaccine Experience Notifications

February 7, 2021 11:58 PM

“The FDA observed the website offers “Corona Destroyer Tea” for sale in the United States in two options, “Prevention” and “Reversal,” and that this product is intended to mitigate, prevent, treat, diagnose, or cure COVID-19[1] in people.

Based on FDA review, this product is an unapproved new dr... See Moreug sold in violation of section 505(a) of the Federal Food, Drug, and Cosmetic Act (FD&C Act), 21 U.S.C. § 355(a). Furthermore, this product is a misbranded drug under section 502 of the FD&C Act, 21 U.S.C. § 352. The introduction or delivery for introduction of this product into interstate commerce is prohibited under sections 301(a) and (d) of the FD&C Act, 21 U.S.C. § 331(a) and d. Some claims on the website and product label establish the intended use of the product and misleadingly represent it as safe and/or effective for the treatment or prevention of COVID-19

For more information click here: fda.gov
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 15, 2021 1:00 AM

“I ordered 2 chainsaws from an ad on the internet which popped up while playing cards on my phone from a web company called Blackcass.com. I thought that I was ordering rechargable woodcutter/chainsaws, but received two chains instead. They would not refund my money or allow me to return and get a re... See Morefund. They said that I had ordered the chains when I only see a big picture of a chainsaw. Their website is misleading to say the least. I would say I was scammed. They also scam people on their website with another chainsaw they are selling that has the well known brand name of Stihl on the saw. Then they send you an off brand saw made in China. Fraud indeed! See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 11, 2021 11:05 AM

“Dont order any thing from black cass or funny 456 both r scams i order two saws and got two chains thats it i order a fold up scooter from funny456 and got a charger to what i do not know both arw full of crap and iam out money See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Door frames, bed frame, cabinets and air vents, Philadelphia, PA, USA

Symptoms: Other Dehydration Headache Muscle Pain
Philadelphia, PA, USA

February 2, 2021 9:31 PM

“I am sick., My apartment has a rusting metal. Continuous everyday. I have reported to Cyber Village management and staff that there is a substance causing the metal to rust in my apartment. It is a colorless and odorless substance that rusts metal. This poisonous substance is in my food, clothes,... See Morehair shampoos and conditioners, hand and body lotions and all over my apartment. This poisonous substance is making me sick. This substance causes a dehydration. Also, this poison causes metal to RUST. The evidence of this Rust is on the following: Bathroom door frame and all metal objects in the bathroom are RUSTED Recliner is RUSTED Bedframe is RUSTED Air Vents rusted It is colorless and odorless; however, the effects are server chest congestion, cough, eye and throat irritation. It dries the air which dries my body and my nasal area. It causes server headache and chest/head congestion. It also causes muscle pain and darkens my skin. Also, I have the feelings of pins and needles on hands and feet when it is present on my furniture. I belive someone is poisoning me. This is dangerous for me as well as the community. If this is done to me, it can happen to anyone. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 10, 2021 6:03 PM

“On 1/20/21 I ordered the little battery chainsaw which is advertised on Facebook all the time. It cost $37.98. I only got a chainsaw blade today. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 3, 2021 1:00 PM

“Company name: Apotex Corp
Brand name: Apotex Corp.
Product recalled: Enoxaparin Sodium Injection, USP
Reason of the recall: Packaging error resulting in incorrect dosage listed
FDA Recall date: February 03, 2021
Recall details: Apotex Corp is voluntarily recalling two (2) batches of Enoxaparin... See MoreSodium Injection, USP to consumer level due to a packaging error resulting in some syringes barrels containing 150 mg/mL markings (corresponding to 120 mg/0.8mL strength) instead of 100 mg/mL markings (corresponding to 100 mg/mL strength) on the syringe barrel and vice versa. The packaging error was discovered during a customer complaint investigation. To date, Apotex has not received any reports of adverse events related to use of these two batches. The affected product is manufactured by Gland Pharma Limited, Hyderabad, India.

Health Hazard Assessment: Incorrect syringe barrel marking could lead to miscalculation and inaccurate dose administration to patients. In one recalled batch (batch CS008, strength 100 mg/mL), if a consumer used a 150 mg/mL concentration packaged in a barrel corresponding to a l00 mg/mL concentration, patients could receive 3.75 mg of Enoxaparin, instead of 3 mg of Enoxaparin. In another recalled batch (batch CT003, strength 120 mg/0.8mL), if a consumer used a 100 mg/mL concentration packaged in a barrel corresponding to a 150 mg/mL concentration, patients would receive 2 mg of Enoxaparin rather than 2.5 mg of Enoxaparin. Accidental overdosage following administration of enoxaparin sodium injection may lead to bleeding complications. Alternative, if the dose administered is less than prescribed, the patient may be subject to developing some blood clotting conditions.

Enoxaparin Sodium injection is indicated for the prophylaxis of deep vein thrombosis (DVT), which may lead to pulmonary embolism (PE), Treatment of Acute Deep Vein Thrombosis, prophylaxis of ischemic complications of unstable angina and non-Q-wave myocardial infarction, when concurrently administered with aspirin and Treatment of Acute ST-Segment Elevation Myocardial Infarction.

The affected Enoxaparin Sodium Injection, USP can be identified by NDC numbers stated on carton and label of the product.

Product: Enoxaparin Sodium Injection, USP
Batch #: CS008
Strength: 100 mg/mL
Syringe Barrel Measurement Markings: 100 mg/mL
Pack Size: 10 x 1mL Single Dose Syringes
NDC NumberOn Carton: 60505-0795-4
NDC Number On label: 60505-0795-1
UPC Code on Carton: 360505079544
UPC Code on label: (01)10360505079510

Product: Enoxaparin Sodium Injection, USP
Batch # : CT003
Strength: 120 mg/0.8mL
Syringe Barrel Measurement Markings: 150 mg/ mL
Pack Size: 10 x 0.8 mL Single Dose Syringes
NDC NumberOn Carton: 60505-0796-4
NDC Number On label: 60505-0796-0
UPC Code on Carton: 360505079643
UPC Code on label: (01)10360505079602

The two (2) affected batches of Enoxaparin Sodium Injection, USP were distributed by Apotex nationwide in the USA to Wholesalers and Warehousing Chains. Apotex Corp. is currently notifying its affected direct account Wholesalers and Warehousing Chains, via mail (FedEx Standard Overnight) by mailing a recall notification letter and is arranging for return of all recalled product.

Check the full recall details on fda.gov

Source: FDA
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

February 13, 2021 3:46 PM

“I bit and bought a $30 GT A26 saw and found out after I had ordered it, that it was only a chain. I contacted the company and said I wanted to upgrade to the $60 chainsaw that was on their website and they said no problem & I would get the whole thing. I just received it and it is a completely diff... See Moreerent chainsaw and now the saw is not on their website anymore. Wondering how I can get my money back. See Less
Reported By SafelyHQ.com User