Create a Report
Please provide report title
Please provide location
Please provide details
Get alerts and updates for your case! Your contact information is not shown on the website.
This information is not shown on the website. We can notify you of updates, and may contact you for more information to help resolve or follow up on your issue.
Please provide email or phone
Please provide email or phone

We do not show your email or contact info

Please accept our Terms & Conditions
Add photos or video
We recommend photos and videos to help explain your report
Use camera
Select from library
Email or SMS copy of report
Enter below to get emailed a copy of your report, or sms a link to your report
Please provide email or phone
Please provide email or phone
Please accept our Terms & Conditions
Thank you for your report!
IMPORTANT - YOUR REPORT IS QUEUED - IT MAY TAKE UP TO 12 HOURS FOR YOUR REPORT TO SHOW ON OUR HOME PAGE (IF NOT OPTED AS PRIVATE)
Visit our learn pages for more helpful information or, email us: support@safelyhq.com
Goodbye! and best wishes in your recovery
Report by
Please provide location
Please provide location
Please provide report title
Please provide details
Please accept our Terms & Conditions
Get alerts and updates for your case! Your contact information is not shown on the website.

This information is not shown on the website. We can notify you of updates, and may contact you for more information to help resolve or follow up on your issue.

or
Please provide email or phone
Thank you for your report!

IMPORTANT - YOUR REPORT IS QUEUED - IT MAY TAKE UP TO 12 HOURS FOR YOUR REPORT TO SHOW ON OUR HOME PAGE (IF NOT OPTED AS PRIVATE)

If your report is poison related call 1-800-222-1222 for a free consultation with a live medical poisoning expert

Visit our learn pages for more helpful information or, email us: support@safelyhq.com

Goodbye! and best wishes in your recovery

United States Postal Service, 2346 Belt Line Rd, GARLAND, TX, 75044, USA

Total all time reports:  1
Latest report: February 10, 2021 12:00 PM

Covid-19 OSHA Complaint

February 10, 2021 12:00 PM

“The employer has not implemented elements of an infectious disease preparedness and response plan to protect employees against COVID-19 disease to include identification and isolation of sick employees, including practices for worker self-monitoring and excluding from the workplace any employees wit... See Moreh signs and symptoms of COVID-19, social distancing in the work areas, and frequent cleaning and disinfection of shared equipment such as time clock, gondolas, postcons, cages, hard plastic trays, scanners, and delivery vehicles .

Alleged Hazards: 1, Employees Exposed: 50
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2021-01-19
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Related Reports

Covid-19 OSHA Complaint, Sinergia Inc, 100 W 139th St, New York, NY 10030, USA

Sinergia Inc, 100 W 139th St, New York, NY 10030, USA

June 10, 2021 12:00 PM

“'--- complaint items; --- complainant is concerned about about coronavirus hazard to healthcare employees of Sinergia Inc who provide healthcare services to patients in assisted living apartments located at 100 W 139th St, New York NY, attending to patients, feed, clothe, and bathe patients; --- emp... See Moreloyer has not provided sufficient protective equipment for coronavirus hazard; employees are given one disposable mask, blue and white surgical mask not N95; no gowns or face shield are provided; --- lack of cleaning supplies, paper towels, antibacterial soap; --- employees who work different shifts were not told when patients were having coronavirus symptoms; one patient died from coronavirus, another patient had covid symptoms dry cough;

Alleged Hazards: 1, Employees Exposed: 5
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2020-04-16
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Covid-19 OSHA Complaint, NYU Langone Hospital Brooklyn, 150 55Th St., BROOKLYN, NY, 11220, USA

NYU Langone Hospital Brooklyn, 150 55Th St., BROOKLYN, NY, 11220, USA

June 10, 2021 12:00 PM

“'- Employees are required to go into isolation rooms, with positive Covid-19 patients, and change broken ceiling tiles. Employees must perform this task wearing only surgical mask and latex gloves. As a consequence employees became ill with Covid-19. - The employer did not ensure that employees work... See Moreing in the engineering department were informed of the hospital's COVID-19 risk assessment and what proper PPE is to be used. - An employee was found dead in the compactor room. An investigation was not done to determine the cause of death and date of the incident. This fatality was not reported to OSHA along with a copy of the investigative reports and witness statements. -

Alleged Hazards: 1, Employees Exposed: 20
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2020-06-05
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Covid-19 OSHA Complaint, Harvard Maintenance, Inc., 300 Madison Avenue, NEW YORK, NY, 10017, USA

Harvard Maintenance, Inc., 300 Madison Avenue, NEW YORK, NY, 10017, USA

June 10, 2021 12:00 PM

“1) The employer did not properly sanitize work surfaces with proper EPA registered disinfectants for COVID-19. 2) The employer did not use cleaning products in a safe manner. 3) Employees were not informed about the hazards associated and procedures to manage the employee's exposure to the cleaning... See Moreproducts used to sanitize surfaces.

Alleged Hazards: 3, Employees Exposed: 11
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2020-06-25
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Covid-19 OSHA Complaint, Pritchard Industries, 1430 Broadway, New York, NY 10018, USA

Pritchard Industries, 1430 Broadway, New York, NY 10018, USA

June 10, 2021 12:00 PM

“'--- Spray cleaning product used for covid 19 cleaning in buildings was causing eye irritation to building maintenance personnel when doing covid cleaning in buildings.

Alleged Hazards: 1, Employees Exposed: 5
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2020-08-08 See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Covid-19 OSHA Complaint, Rezo Salon, 903 Madison Ave, #3F, NEW YORK, NY, 10021, USA

Rezo Salon, 903 Madison Ave, #3F, NEW YORK, NY, 10021, USA

June 10, 2021 12:00 PM

“The employer did not properly sanitize surfaces for COVID-19.

Alleged Hazards: 1, Employees Exposed: 10
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2020-10-15 See Less
Reported By SafelyHQ.com User

June 9, 2021 11:08 PM

“Well they're stealing from me order a Battery powered wood cutter and instead they sent me a wire I want to know what's going to happen I don't want what they sent me which is worth like $5 and they took me $19.99 plus sent 6 dollars more I hope for a solution to the problem See Less
Reported By SafelyHQ.com User

May 2, 2021 4:56 PM

“I purchased this Stihl chain saw on Feb 9, 2021 from Blackcass but to date all I received was a chain with grips. I would like my saw as ordered or a full refund and they pay for shipping. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Covid-19 OSHA Complaint, The Pie Dump & TL Catering, 20 West 1400 South, GARLAND, UT, 84312, USA

The Pie Dump & TL Catering, 20 West 1400 South, GARLAND, UT, 84312, USA

January 14, 2021 12:00 PM

“1. Employees not wearing masks.

Alleged Hazards: 1, Employees Exposed: 8
Source: Osha.gov | Receipt Date: 2020-12-02 See Less
Reported By SafelyHQ.com User

December 20, 2020 12:00 PM

“An undisclosed number of employees at the Walmart Neighborhood Market on South Garland Avenue in Garland recently tested positive for Covid-19.

Source: dallasnews.com See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Skin problems, Cypress, Texas, USA

Symptoms: Other Body Ache Joint Pain Swelling
Cypress, Texas, United States

June 10, 2021 7:03 PM

“A month after I got the Moderna vaccine, the second dose, I started having pain in all my muscles and joints. My hands are swollen and my skin obscure abruptly. I have all my dark skin, my arms with very ugly black spots and on my face too, but in general all my dark skin, I feel so horrible and dep... See Moreressed. I need someone to tell me what I can do!!! See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Recent Interesting Reports

June 4, 2021 9:54 AM

“Good news guys. They got me too. I filed a complaint with Pay Pal and I just got my $19.95 back through a dispute resolution with Pay Pal. There is what I told them in my dispute. Feel free to copy and paste.
I want to point out why what you are doing is fraud and why I will be posting your infor... See Moremation on every anti scam site I can find and reporting you to the US Postal Inspector.

First- That piece of junk you sent is not worth close to $19.98. I have been in the hardware and camping supply business for years and that thing sells for less that $5 in any store that sells camping supplies. Here is a link on Amazon where I can buy TWO of the exact same saws you are shipping for $4.95
SKEMIX 2 Pack Survival Stainless Steel Hand Pocket Wire Saw Outdoor Emergency Rescue Gear Kit for Camping Hiking Hunting - Silver

Second - Your offer that you sent to people on Facebook that lured them to your site was not for a cable camp saw, it was for an battery powered mini chain saw. The link to the page says so. yeahyard.com

Third - Your advertisement was patently false. This is on your web page " 🔥🔥😍We will sell 120 sets at the lowest price. We will give a VIP gift to the first 120 customers. We will send an email to you. Whether you will become the lucky one" On that page you state that there were 120 battery powered saws available for a promotional price of $19.99 and that I would be notified if I was to receive one. As you have this written, If I was NOT going to receive the battery powered saw, you should have never charged my Pay Pay account AT ALL.

Fourth - I placed this order in APRIL. If I did not get on of the 120 sets at the promotional price, I would have to assume that they were already given away. If that is the case Why is the page still up with the same offer over a month later? Because you are running a fraudulent business, that's why.

This is what I got back from the seller at the beginning...
Amphitrite Technology Limited
June 2, 2021 at 9:59:07 PM CDT

Dear Customer, Hope you everything goes well. Checking to the order details, there are several options on the product page. The one you ordered was for the chain accessories only. We sell the chainsaw as well with the cost $79.99 which is also explained in detail on our website page, you can go for verification. In order to appreciate your purchase on our website, we can provide you 10% refund . Hope you can understand. If you have any questions, please feel free to contact us. Best wishes, Customer Service Center.
This is total BS, Their sales page does say that they are only selling 120 of the saws at $19.95, but if that is true, why didn't they take it down once they were sold out and why is is it still there today? Also, they claim the saws are shipping from Canada (the came from China), and they offered a 30 day no excuse refund policy which they are also refusing to honor.
See Less
Reported By SafelyHQ.com User

May 28, 2021 5:23 PM

“I ordered a handheld "battery" powered chainsaw and the picture was of a Stihl chainsaw. What I got was a chain with 2 loops on it. Second time I ordered and got the same thing. Shame on me! Stay away from Amphirite from China... it's a scam. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

June 9, 2021 11:08 PM

“Well they're stealing from me order a Battery powered wood cutter and instead they sent me a wire I want to know what's going to happen I don't want what they sent me which is worth like $5 and they took me $19.99 plus sent 6 dollars more I hope for a solution to the problem See Less
Reported By SafelyHQ.com User

June 3, 2021 6:45 PM

“I ordered a saw and still have nothing. I paid $26. I just want reimbursed. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

Dream Bone made with peanut butter, Nashville, Arkansas, USA

Symptoms: Diarrhea
Nashville, Arkansas, USA

June 10, 2021 2:52 PM

“The Dog had runny diarrhea after eating only two. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

June 2, 2021 11:43 AM

“Ordered a Mini chainsaw seen frequently on Facebook and got a small wound chain on two rings a total misrepresentation of their product..They are a total Fraud and should be shutdown . April 18 th ordered , received the pocket chain almost two months later for 27dollars and change .What a rip off. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

June 6, 2021 3:48 PM

“I'm reporting about the chain saw I was post to get and payed for sure would like to have my money back or take them down. The package was sent from 11120 Hindry Ave, Los Angeles, CA 90045, United States
I ordered a mini hand chain saw didn't get one just got a chain with a ring on both ends . I w... See Moreant my money back$22.00. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

June 1, 2021 3:39 PM

“SCAM. Thought I purchased a battery powered wood cutter from Roses pro.com. All I got was a chain. See Less
Reported By SafelyHQ.com User

June 8, 2021 2:17 PM

“I ordered what was shown as a battery operated hand held chain saw, instead I got a hand operated pull chain rope. SCAM See Less
Reported By SafelyHQ.com User

May 24, 2021 9:23 PM

“I purchased a battery operated chain saw from Amphitrite and they sent me a survival saw. I’ve been scammed. I paid through PayPal. PayPal needs to look into this scam. See Less
Reported By SafelyHQ.com User